14. kesäkuuta 2013

Seilorineule

Vaikkei olis tarkoitus, niin väkisinkin tulee sinivalkoraidallisesta yhdistelmästä jotenkin merihenkistä. Tai punavalkoraidallisesta, tai punasinivalkoraidallisesta… Mistäköhän sekin johtuu?

Tuossa jokunen postaus takaperin kerroin venahtaneesta peruspinkistä ja siitä kuinka olin heti aloittanut toisen samanlaisen neuleen eri langasta. Nyt on se projekti vihdoin valmistunutut! – Sillä aikaa oli hollilla mm. äidin pinkki työ, joka odotteli sovitusta hetken aikaa, ja mun oma pinkki projekti, joka edistyy niin hitaasti 1,5 mm puikoilla että kaipasin väliin nopeammin valmistuvaa työtä.

Mulla oli parin vuoden takaa, jolloin näköjään aloitin neuleen, peräti neljä valmiiksi neulottua raitaa :) Red Hearton Eco-Cotton Blend 3,5 mm puikoilla edistyi lopulta aika kivaa vauhtia:


Työn ohessa oli pakko lukea peruspinkin muistiinpanoja ja olen samalla kattellut vähän ”sillä silmällä”… ehkä tästä sais väännettyä suht helpon ohjeenkin…?!


Niin ja seilorilookia on tullut harrastettua myös neuleasukuvissa:

3 kommenttia:

  1. Ihanan tyylikäs, reipashenkinen ja monikäyttöinen neuletakki ! Ihana. Kyllä tuolla kelpaa muuallakin tepastella kuin meren äärellä, mutta Turkuhan on merenrantakaupunki : ) ja joen !

    VastaaPoista
  2. No nyt mä olen vähän kade....Mä tahdon kans tommosen neuleen...

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva. :) Ja mukavaa jos tähän tulisi ohje.

    VastaaPoista