22. elokuuta 2016

Tukuwoolin lumoissa

Tuossa keväällä tuli kauhu-uutinen jotta Tukuwool lopettaa... eli Tukuwool loppuu maailmasta! Ja mä olin just vasta päässyt sen totaalisen lumoon. Eli hamstrasin hulluna lankaa varastoon niin kauan kuin sitä sai vielä käsiinsä! - Ja sit heti kohta tuli ilouutisia: Titityy jatkaa Tukuwoolin tarinaa! Jee!

Ihan hulluna olen kyllä nyt kokokevään ja kesän Tukuwoolia neulonut kerta sitä varastosta löytyy, eikä enää tarvii säilöä kun sitä saa vielä lisää. Ja ihan kakona olenkin 100% villaa kesäkuumalla tikutellut... 70% mun hamstraamasta Tukuwoolista on nyt villatakkeina ja -paitana! Oho hups, taisi homma vähän karata käsistä :D

Ja sittenhän tuli vielä lisää ilouutisia Titityyltä: Tukuwoolin värikartta kasvoi monella värillä. Viikolla kävin Helsingin reissulla Snurressa kääntymässä ja siellä näin ekaa kertaa livenä uudet värit...  upeita! Kajoa olen jo koneen ruudulta haaveillut hommaavani ja livenähän se onkin vielä upeampi! Eli kassillinen lankaahan lähti mun mukaan:

2 kommenttia:

  1. Onpa ihanan väristä lankaa.

    VastaaPoista
  2. Kyllä tämä lanka on sitten ihanaa! Minulle taisi käydä vähän samalla tavalla, viikonloppuna aloitellaankin sitten projektia Tukuwoolista ystävän kanssa.

    VastaaPoista